Pogoji poslovanja

Poslovanje spletne trgovine AB d.o.o. je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Podatki o podjetju:

AB d.o.o.
Breznica 1
4274 Žirovnica

E-mail: info@ab-doo.si
IBAN: SI56 2900 0005 0888 579
Matična številka: 5351677

DŠ: 48920258 (smo davčni zavezanci)
Družba je registrirana pri Okrožnem sodišču v Kranju.

Dostopnost informacij  [povzetek zakonodaje]

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. Podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka);
  2. Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošto, telefon);
  3. Bistvene lastnosti izdelkov in storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  4. Dostopnost artiklov, izdelki ki so na spletnem mestu na zalogi, naj bi bili dostopni v razumljivem roku, izdelki ki niso na zalogi se dostopnost izdelka poveča;
  5. Morebitne stroške dostave;
  6. Podrobnejšo ureditev plačila ter načina in roka dobave ali izpolnitve,
  7. Cena blaga in storitve, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in druge dajatve;
  8. Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č zvpot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom zvpot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen);
  9. Stroške, povezane z uporabo komunikacijskega sredstva, če se ti stroški razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje;
  10. Rok veljavnosti ponudbe, še posebej cene.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro. Redne cene so po navadi priporočene prodajne cene izdelovalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo do preklica.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila, ki jih lahko izberete med naslednjimi opcijami:

  • Z gotovino ob prevzemu (po povzetju)
  • Z nakazilom na račun AB d.o.o. (po predračunu)
  • Plačilo s kartico
  • PayPal

Pri izbiri plačila po predračunu prejmete na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, naročilo, na katerem so izpisani vsi podatki za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila.

Stroški dostave se obračunajo po ceniku (pri naročilu nad 150 EUR je dostava brezplačna). Naročilo bo oddano najkasneje v roku do 5 delovnih dni od oddaje naročila. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago zaradi kakršnihkoli razlogov ne bo na razpolago ali ga ne bo na razpolago v večji količini, se rok dobave poveča do 30 delovnih dni in se hkrati o tem obvestil kupca.

Podatki o vplačilu preko predračuna:

UniCredit Banka
TRR: SI56 2900 0005 0888 579

Paypal.com je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami. Storitev zagotavlja varno spletno plačevanje v realnem času (spletne avtorizacije plačilnih in kreditnih kartic).

Reklamacije

Reklamacije bomo reševali individualno v zakonsko predpisanem roku.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik pa ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Podjetje AB d.o.o. ne odgovarja za eventuelne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Naročila in jamstvo za blago

Cene veljajo do sprememb, ki bodo objavljene na tej spletni strani. Izdano naročilo velja kot pogodba. Naročilo bo izpisano v dveh izvodih: en izvod dobi kupec s pošiljko, drugi izvod ostane v arhivu prodajalca. Kupec ima možnost od odstopa od pogodbe, dokler blago ni poslano. Kupec ima prav tako pravico, da lahko v roku 14 dni od dneva naročila odstopi od pogodbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (zvpot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete.

Pravico do odstopa od pogodbe s trgovino AB d.o.o. kupec uveljavlja tako, da v roku 14 dni vrne blago na naslov podjetja AB d.o.o. ali nas o tej želji pisno obvesti najkasneje v roku 14 dni po prejemu blaga na elektronski naslov: info@ab-doo.si. Kupec mora v primeru pisnega obvestila najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe vrniti blago, v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter še neuporabljeno na naslov podjetja AB d.o.o..

Stroške vračila blaga plača kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če odstopate od naročila, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo. Odškodnina za znižano vrednost izdelka, zaradi vidne uporabe znaša najmanj 10 % vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku vidne posledice uporabe.

Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznosti iz 43.c člena tega zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitve pa z dnem sklenitve pogodba ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.

Če podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi blaga, začne teči 15 dnevni  rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni pretekel rok 3 mesecev iz naslednjega odstavka.

Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe 3 mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.

OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA

Sklepanje pogodb v elektronski obliki

Tehnični postopki za sklenitev pogodbe so opisani v “tehničnih korakih in navodilih za postopek nakupa”. Besedilo pogodbe bo shranjeno v arhivu ponudnika in je preko spletne trgovine prejemniku vedno dostopno z vpisom preko uporabniškega imena in gesla. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila so opisana v “tehničnih korakih in navodilih za postopek nakupa”. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem in v angleškem jeziku.

Tehnični koraki in postopek nakupa

  1. Izbira izdelkov;
  2. Ko se stranka odloči za nakup želenega izdelka, klikne na gumb »dodaj v košarico«, ki je v njej tudi viden.
  3. Nakupovalna košarica in postopek nakupa
  4. Kupec opravi nakup (po opravljeni registraciji) z uporabo košarice za nakup izbranih izdelkov ali izdelka, ki ga namerava kupiti.
  5. Vsak izdelek se lahko z rdečim križcem (x) tudi odstrani iz košarice.
  6. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb »dodaj v košarico«, katerega se vidi da je v njej položen.
  7. V primeru, da želite opraviti večji nakup izdelkov, nadaljujte postopek nakupa z gumbom »nadaljuj z nakupom« do izbora zadnjega izbranega artikla, v primeru da ne želite nadaljevati nakup, greste s klikom na gumb »Na blagajno«.
  8. Na strani se vam odpre obrazec »informacije o računu«, kjer lahko spremenite naslov dostave, ki se razlikuje od naslova, ki ste ga navedli ob registraciji računa.
  9. Po izpolnitvi obrazca, kliknite na gumb »nadaljuje« za izbor »način dostave in informacije o plačilu«, kjer izberete želeni način dostave in način plačila, kliknete »Nadaljuj«.
  10. Sistem bo odprlo okno »Pregled naročila«, kjer lahko pred oddajo pregledate naročilo in ga pred oddajo popravite, z vrnitvijo na katerega izmed prejšnjih navedenih korakov.
  11. S klikom »Oddaj naročilo« potrdite naročilo in s tem zaključite nakup.
  12. Zaključek nakupa
  13. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, ki je osnova za izdelavo uradnega naročila, katerega prejmete na posredovani elektronski naslov, takoj za tem, ko v podjetju AB d.o.o. pregledamo vaše oddano naročilo.
  14. Naročilo na spletnem mestu www.ab-doo.si je potrjeno, ko kupec prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak le obvestilo kupcu, da je sistem prejel naročilo.

Postopek naročila izdelkov po naročilu (ne prek spletne trgovine)

  1. Na strani www.ab-doo.si lahko stranka izpolni svoje podatke za povpraševanje ali prodajalcu pošlje sporočilo na info@ab-doo.si.
  2. Na e-mail stranke bo prodajalec odgovoril v najkrajšem možnem času.
  3. Izdelki po naročilu bodo izdelani po vaših željah, ki jih boste predhodno tudi napisali, za dodatna vprašanja lahko prodajalca pokličete na telefon 04 5805 810 (vsak delavnik med 8:00 in 15:00 uro),
  4. Ko je dogovor med stranko in prodajalcem sklenjen in potrjen, bo prodajalec stranki poslal predračun z vključenimi stroški pošiljanja, katerega mora v roku treh (3) delovnih dni plačati.
  5. Ko bo razvidno plačilo, bo prodajalec v roku sedmih (7) delovnih dni od prejema plačila, artikle tudi poslal.

Varovanje osebnih podatkov

Spletna trgovina se zavezuje, da bo vaše osebne podatke trajno varovala skladno z Zakonom o varstvu zasebnih podatkov.

AB d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke strank: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslov za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z AB d.o.o..

Ponudnik, v nadaljevanju podjetje AB d.o.o, bo osebne podatke uporabil izključno za interne namene – za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Podjetju AB d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pritožbe in spori

Podjetje AB d.o.o. se zavezuje, da bo spoštoval veljavnost zakonodaje o varstvu potrošnikov. Trudili se bomo rešiti spor med trgovcem in kupcem, in najti ustrezno rešitev za obe strani.

V primeru, da spor ni možno rešiti sporazumno, je za reševanje spora pristojno sodišče, kjer ima sedež trgovec.

Informacije

Za dodatne informacije se na nas obrnite preko kontaktnih podatkov: info@ab-doo.si ali na telefon 04 5805 810.

Nalepka x x